marți, 20 septembrie 2022

Cum am ilustrat o simplă ciupercă

 În lumea mea, un creion și o foaie e tot ce am nevoie să ma deconectez, relaxez dar și reîncărcare. Zilele de septembrie ploiase m-au ținut în casă mai mult decât ar fi trebuit, așa că între o supă cremă de toamnă aromată delicioasă la crock pot și exercițiile mele de dimineață, am avut vreme de hobby-ul meu: desenat, creat prin scris ori pictură. Nu sunt deloc artist ori profesional dar încurajez scrisul de mână și terapia prin creație (artistică sau nu prea). Uite ce a ieșit azi, pe vreme ploioasă în casă aromată cu dovleac, ardei rosu și busuioc:

Suntem și pe Youtube, iar creația de azi o poți găsi aici.
Ce ai mai încercat tu să creezi în ultima vreme? Lasă-mi părerile si pozele cu rezultatele tale pe grupul nostru de Facebook:
https://www.facebook.com/groups/httpswww.youtube.comchannelucn3m8sah1mdzsnkph
sau aici

Suntem și pe Instagram dacă preferi!
Sau, îmi puteți scrie direct în căsuța personală de email, îl citesc repede și de-abia aștept să aud de la voi: jurnalcreativ@gmail.com.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu